Kocamla muhabbetim nasıl artar

Kuvvetli Bir aşk Muhabbet Duası Aşağıdaki ayeti kerimeyi 7 ayrı mum üzerine aşağıdaki ayeti arapca yazıp istediğin kişinin ismi ve anne isminide yazarak yedi gece 1227 defa okunacak ve başlarken ve her yuzde bir niyet olarak ( filan kişide benim sevgimden aşkımdan böyle yansın ve bir an evvel bana dönsün ) deyip erkekler için perşenbe akşamından başlanır yedigece yakılır bayanlar için cuma akşamın dan başlanır yedi gece yatsı namazından sonra yakılacak.Bu tertibi uyguladığınız kişi nerede ve ne kadar uzakta olursa olsun döner gelir ve sizi ölene kadar sever.. Denenmiştir.. و القيت عليك محبة منى (Ve elgaytü aleyke mehabbeten minni)

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

Eşime çekici görünmek istiyorum

İhlas suresinin özel celbi muhabbet formülüdür Cuma gecesi İhlâs suresini 1002 defa okunur ve her okumanın sonundada şu dua okunur.

Tevekkel yâ abdurrahmân ve yâ abdulvâhid ve yâ abdus samed bi celbi ve tehyîci fülân ibni fülânete bi mehabeti fülânete binti fülânete bi hakki mâ ta’tekıdûnehü min hâzihis sûreten.

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

Karımı kendime aşık etmek istiyorum

Elyazması bir kitaptan alıntı yaparak yayınlıyorum
‘’Muhabbet için her kim inanmazsa kafir olur, 1000 kere oku. 3 güne değin aşık olur, sabrı ve kararı kalmaz. 1000 den fazla okuma, divane olur’’
Esmalar bunlardır:
Ya Kadir ya Allah ya Rahman ya Allah ya Rahim ya Allah ya Kerim ya Allah
Not: verilen bin adedi geçmeyiniz, rahatsızlık verebilir

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

Eski sevgilimin dönmesini istiyorum

Ya şedidel batşi 660 defa arkasından

fi kulübihim maradun fe za dehum fılan bınti fılan (bayansa fılan bıntı fılan) allahu murada ve lehum fılan bınti fılan (bayansa fılan bıntı fılan) azabun elimun bi ma kanü yekzibüne bi hakkı ya kahharül kabıdül şedidel batşi seriül mücibu (bir defa okursun…)

erkek bayana okursa binti diye okuyacak
bayan erkeğe okursa ibni diye okuyacak.

geri dönmesi için yapacaksanız,660 kere Ya sedidel batsi dedikten sonra ardına konuda yazılan duayı oku sonra deki; matlub(yani sevdiğin kişi)’un ismini söyle,erkek ise filan ibni anne adı,
kadın ise filan binti anne adı,bana dönsün,beni görmezse 7 kat endamı ızdırap içine girsin,aklından çıkmayayım,bana dönmezse ızdırabı dinmesin dersin,dönmesi için bunu söyle derim,direk pişman olsun dersen sadece kendi kendine pişmanlık yapar birde bu zikir çok keskindir haberin olsun çabuk tutar..güle güle kullan..selametle..

Yukarıdakı duayı denedım ama 3 yıl nce bosandıgım esım gerı dondu halbukı ben sevgılımın gerı donmesını ıstıyordum acaba neden boyle bır etkı yapmıs olabılır bana bılgı verebılecek bırısı varmı arkadaslar????

sonrada,
Aşağıda yazan duayı denedim bakalım olacakmı olursa sizlerle paylaşacağım.

çok etkili geri dönmeye mecbur eder

nereye gittiği belli olmayan sebebsiz terk eden eşi geri getirmeye mecbur kılmak için tenha bir yere çekilerek 17 defa aşağıdaki ayet okunur
kul uhiye ileyye ennehusteme ‘a neferun minelcinni fekalu inna semi’na
kur’anen ‘aceben yehdi ilerruşti feamenna bihi ve len nuşrike birabbina ehaden ve ennehu te’ala ceddu rabbina mettehaze sahibeten ve la velede
ve ennehu kane yekulu sefiyhuna ‘alellahi şetatata
3 yasin 3 ayetel kürsi 41 defa tebbet suresi okunacak
okuma işlemleri bitince niyet duası edilecek
fa’lem ennehu la ilahe illallahu ya rahmanü fettehizhü vekilen ve kanellahü alimen hakima allahümme heyyic kalbe filan ibni/binti filan hatta yercia ila
mehallihi bihakkı kelamikel kerim ve bi hakkı esmaikel izam ve birahmetike ya erhamerrahiminla feta illa ali la seyfa illa zülfikar.

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

Ayrıldığım sevgilim nasıl döner

Kaybolan Kimseye Kavuşmak veya Biriyle Barışmak İstediğin Zaman

Ce’fer-i Huldi hazretleri buyurdu ki:birşeyin kaybolduğu veya bir kimse ile buluşmak istediğin zaman, ya cami’an-nasi li-yevmin la raybe fih, innallahe la yuhlifül miad, icma’ beyni ve beyne …………. (……) kere okuyup, kimle ve neyle buluşmak istiyorsa, beni onunla buluştur söyleyip, noktaların olduğu yerde onun ismini belirtir.böyle söylersen Allahü Teala muhakkak seni o şey veya o kimse ile buluşturur.

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

Sevgilimin sevgisini arttırmak istiyorum

el afak ta geçen formül şudur
yenecek bir yemek yada nesnenin üstüne okunacak üflenecek
vede karşı tarafa yedirilecektir
bu işlem yapılırsa karşı tarafın kendisini telef edecek kadar şiddetli ve büyük bir sevgi ile sever. faydası tecrübe edilmiştir deniyor
formül şudur:

insan suresi 1-2. ayetler (semi an kelimesi 7 kere tekrar edilecek)

Hel eta alel’insani hînum mined dehri lem yekun şey’em mezkura.
İnna halaknel’insane min nutfetin emşac, nebtelihi fece’alnahu semi’an semi’an semi’an semi’an semi’an semi’an semi’an basira

هَلْ اَتٰى عَلَى الْاِنْسَانِ حينٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ يَكُنْ شَيْپًا مَذْكُورًا
اِنَّا خَلَقْنَا الْاِنْسَانَ مِنْ نُطْفَةٍ اَمْشَاجٍ نَبْتَليهِ فَجَعَلْنَاهُ سَميعًا سَميعًا سَميعًا سَميعًا سَميعًا

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

Kocamı nasıl yola getiririm

eşiniz herdaim güzel sözlü tatlı dilli olsun diye okunacak duayı yazıyorum değerli kardeşlere,

böyle bir eş için günde 62 defa Ya Hamid esması bir bardak temiz saf suya okunup eşe içirilirse dili daima tatlı olur biiznillah

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

Eski sevgilimi unutmak istiyorum

aşk acısıyla sıkıntılara giren değerli kardeşlere karasevdadan kurtulma duası yöntemini yazıyorum Tecvidli olarak, önce Fatiha suresi okuyun ve arkasından edebine uygun olarak Yasini Şerifi okuyun ve her “mübin” kelimesi geldiği zaman, hastanın kalbine doğru, “huuuuuu” diye üfleyin. Ertesi günü sabah Allah Celle Celalühü’nün izniyle o kişinin kalbi bomboş, kara sevda diye birşey kalmaz değerli kardeşler

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

Eşim eskisi gibi beni sevmiyor

sevdiğininiz birinin size aşık olması için okunuyormuş akideşler ben denemedim faydalı yazıyor deneyin görün dua şöyle

bismillahirrahmanirahim üskün ve bikudretillahi üskün ve biizzetillahiüskün ve biazametillahi üskün ve bicelalillahi üskün ve muhammed resullahi sallallahu aleyhi vesellem üskü tum tum tum emmen emmen emmen billahil meliki vahidil kahhar

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]

İstediğim kişinin kalbini kazanmak istiyorum

Bu terkibi okumak isteyen kimse, arabi ayın ilk 15 inde okumalıdır. Okuma rakamı 313 tür. Aşık etme konusunda 2 ay kadar tesiri ıspatlanmıştır. Öyleki en uzun süreli celbiyedir. Gece 12 den sonra okunması icab eder. Ve bir hafta (7 gün) aksatmadan okunmalıdır.
Okunacak esmalar şöyledir:
Ya Şemusa Ya Helyusa Ya Ğayyusa Ya Talyusa Ya Talmusa Ya Asbavitün Ya Hin ali şeddeyi tvekkelü bi akdi nevmi Ahmet ibni Fatma fi muhabbeti Hatice binti Selda Haysü me kanet, elvahan elvahan elvahan, elacele elacele elacele, essaah essaah essaah.

[Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [Twitter]